ROSSO FIORENTINO

Vi i Sound of heaven har gleden av å tilby det audiofile Norge, håndlagede høyttalere fra Firenze i Italia.
Rosso Fiorentino har i dag tre serier: Prestige,Reference og Flagship series.


Rosso Fiorentino tilbyr en moderne tolkning av italiensk savoir faire. Hver brikke er laget helt for hånd, dermed endowing det med unike og eksepsjonelle egenskaper. Tid og tålmodighet viet til design, utførelse og finish gjør det mulig å oppnå de aller høyeste nivåene av kvalitet og et design som er helt original og gjenkjennelig. Ved å balansere italiensk savoir faire med teknologisk utvikling de Rosso Fiorentino kreasjoner vise frem det aller beste at internasjonal forskning har å tilby i den audio-feltet.


Hand made by Rosso Fiorentino

Along the way, the never-ending challenge of " Reproducing reality " is our constant ultimate guideline.

Francesco Rubenni
Founder Rosso Fiorentino Electroacoustics



Se link til test av Rosso Fiorientinos modell,Fiesole i Audio fidelity fra 2014:


Rossofiorentino Fiesole Ref. stativhøyttaler: - Audio Fidelity

Noen utdrag fra testen.
Utdrag 1: Himmelsk topp! Og jeg mener å høre at dette er et av de beste diskantsystemene jeg har hørt i stua. En hurtighet og detaljeringsevne som gir en opplevelse av ekstrem oppløsning og presisjon. Imponerende bra!

Utdrag 2: Faktisk låter det med Fiesole helt utmerket hele veien ned med bra stramhet, oppløsning og dynamikk som er forbløffende potent i forhold til størrelsen, og hele tiden med en meget solid musikalsk grunnmur som sammen med god tredimensjonalitet gir en forbløffende illusjon av virkelig stor lyd.

Utdrag 3: Denne elegante referansehøyttaleren fra Italia er en liten snarvei til målet om himmelsk lyd med jordnære penger.

JWK Audio/Sound of heaven
Tlf:+47 464 29 861
Email: kontakt@soundofheaven.as

www.soundofheaven.as
 

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

Petterhifi

Fersking
Ble medlem
13.04.2013
Innlegg
1
Antall liker
0
Hei!

Har hatt gleden av å lytte til Rossofiorentino Fiesole og er overbevist om at dette er et røverkjøp i denne klassen. Fantastisk oppløsning og
et stort og detaljert lydbilde. Diskantgjengivelsen er kanskje den beste jeg noensinne har hørt uansett klasse. Suveren finish er nærmest
en bonus.

mvh

Petter
 

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Innlegg
24.756
Antall liker
33.124
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Takker Petter:)
Det er alltid hyggelig å høre tilbakemeldinger fra oss dødelige :cool:
Hørte du dem i demo noe sted?

gismo
 

Prins Valiant

Medlem
Ble medlem
18.02.2014
Innlegg
5
Antall liker
0
Hei
Jeg må bare si meg enig med Petterhifi,at disse kreasjonene fra Firenze er noen fantastiske høyttalere. Både når det gjelder lyd og design. Har vært hjemme hos forhandler på demo,hvor jeg bestilte meg et par Fiesole med stativer, umiddelbart etter gjennomført demo :)

Prins Valiant
 

Informasjon om bruker

sound of heaven
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
552
Link til alle artikler
116
sound of heaven sine annonser
Bransjenyheter
Kampanje, Luna Cables

Kampanje, Luna Cables

  • 0
Vi kjører nå kampanje på alle seriene til Luna Cables! Gris serie 5% rabatt Orange serie 10% rabatt Mauve serie 15% rabatt Rouge serie 20% rabatt Noir serie 25% rabatt ABOUT An award-winning...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet! Audia Flight FLS8 Mono Power Amplifier

Nyhet! Audia Flight FLS8 Mono Power Amplifier

  • 0
Audia Flight har utvidet sin kritikerroste FLS serie med mono blokker :)(y) The Audia Flight FLS8 Mono Power Amplifier represents our latest mono power amplifier, featuring exceptional...
Fortsett
Bransjenyheter
Tusen takk til alle som besøkte Sound of Heaven på Oslo HiFi Show 2024!

Tusen takk til alle som besøkte Sound of Heaven på Oslo HiFi Show 2024!

  • 2
Sound of Heaven ønsker å takke alle hi-fi entusiaster for fantastisk gode og flotte tilbakemeldinger fra Oslo Hi-Fi Show, 23-24 mars på Scandic, Asker. Vi i Sound of Heaven er stolte av å få være...
Fortsett
Bransjenyheter
Sound of Heaven på Oslo Hi-Fi Show

Sound of Heaven på Oslo Hi-Fi Show

  • 0
Vi blir å finne på rom 104. Hvor det vil bli Norges lansering av Franco Serblin sin nye modell Accordo Goldberg. Vi kommer til å spille på følgende oppsettt: Franco Serblin Accordo Goldberg YBA...
Fortsett
Bransjenyheter
Franco Serblin Accordo Goldberg

Franco Serblin Accordo Goldberg

  • 0
Nå har Franco Serblin sin nyeste modell, Accordo Goldberg kommet til Norge. Ønsker du en demo? lyttekveld?. Høyttalerne vil være koblet opp med elektronikk fra Franske YBA sin Signature serie og...
Fortsett
Bransjenyheter
Franco Serblin Accordo Goldberg

Franco Serblin Accordo Goldberg

  • 8
Prisen er klar på Franco Serblin Accordo Goldberg, 154.500.- med tilhørende stativer. Ta kontakt. Vi ønsker referanse kunder på Franco Serblin. “I consider the loudspeaker as a musical...
Fortsett
Topp Bunn