Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 3

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Høvdingen
The big chief
Administrator
Medlem siden
Antall liker
5.861
Link til alle artikler
51
Høvdingen sine annonser
Besøksartikler
Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 3

Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 3

  • 6
HIgh End Munich 2024 - Dag 3. Da har siste dagen kommet for Høvdingen, og jeg fortsetter å være imponert over dette arrangementet, og hele opplegget er særdeles godt gjennomført. En vil se...
Fortsett
Besøksartikler
Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 2

Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024 - Dag 2

  • 6
Nedenfor kommer en del bilder fra High End Munich 2024, og dag 2 er nå overstått. I morgen (lørdag) vil det åpne for folk som ikke er tilknyttet Bransje eller Presse. Dette blir et litt kort...
Fortsett
Besøksartikler
Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024

Bilder fra hi-fi messen i Munchen 2024

  • 18
HIgh END Hi-Fi SHow i Munich 2024 er i full gang, og jeg har lagt ved en rekke bilder som viser en del av årets utstillere. Bildene dekker nesten alle rom fra 2 etasje. Det har vært en lang og...
Fortsett
Bransjenyheter
Eversolo streamere på Oslo HiFi Show

Eversolo streamere på Oslo HiFi Show

  • 0
Velkommen til Hifisentralen på Oslo HiFi Show 16-17 mars 2024. Vi håper du tar en tur innom Rom 102 :) Vi vil vise frem produkter fra Eversolo, Topping og Krix (høyttalere). Mvh Hifisentralen...
Fortsett
Bransjenyheter
Black Friday i Hifisentralen Nettbutikk

Black Friday i Hifisentralen Nettbutikk

  • 0
I dag er den store dagen, og sjekk våre tilbud i nettbutikken. Se også våre nyheter angående Eversolo streamere :) Har du spørsmål eller ønsker, så er det bare å ta kontakt: Email...
Fortsett
Bransjenyheter
Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 2

Reportasje fra Hi-Fi Messen i Munchen 2022 - Dag 2

  • 1
Det har vært en lang fredag i Tyskland, og mellom diverse møter og samtaler med ulike fabrikanter, så fikk jeg tatt en ny dose med bilder. Jeg skal redigere og tilføre litt tekst til diverse...
Fortsett
Topp Bunn