Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    529
    Antall liker
    1.440
    Torget vurderinger
    2
    Hvor mye behøver du? Jeg kan til en viss grad justere forsterkningen. MI 14 er også veldig støysvak så det et litt å gå på.
    R
     

    Hoffa

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.01.2008
    Innlegg
    99
    Antall liker
    12
    Sted
    Oslo
    Jeg kjører 60 på det riaaet jeg har nå, men testet en Whest med nærmere 70, det føltes enda bedre. Pickupen er 0,4mV
     

    monoborealis

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.09.2007
    Innlegg
    98
    Antall liker
    3
    Torget vurderinger
    1
    Malmin, hvor blir det av monoblokkene mine!? har venta litt vel lenge nå..
     

    arild

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Innlegg
    918
    Antall liker
    535
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    7
    Musical Innovation Mi 23.5 og A modellen er det stor forskjell på de to ?
    Teknisk, og synlig på hovedkortet, er det vel noken blodtrimma, kostbare, matcha motstandspakker, og tweaka printbaner som er mulig å sjå. 😊

    Målemessig finn du vel grafer for begge frå @Armand her i tråden. 😊

    Og lydmessig er skilnaden stor nok til at (relativt) mange med MI 23.5 ikkje ser seg tilbake, og er villige til å betale den ikkje ubetydelige kostnaden det er å opp til MI 23.5A når samanlikninga er gjort. 😊

    Mvh Arild 😊
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.944
    Antall liker
    759
    Mulig også en forskjell på strømforsyningen. Tidligere utgaver har 4 trafoer, mens dagens utgave har 6?
    Et ønske fra en som vurderer å kjøpe MI 23.5A brukt er at selger tar bilder av innmaten, slik at en kan se at det står 23.5A på hovedkortet og at en ser antall trafoer.
     

    arild

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Innlegg
    918
    Antall liker
    535
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    7
    Mulig også en forskjell på strømforsyningen. Tidligere utgaver har 4 trafoer, mens dagens utgave har 6?
    Et ønske fra en som vurderer å kjøpe MI 23.5A brukt er at selger tar bilder av innmaten, slik at en kan se at det står 23.5A på hovedkortet og at en ser antall trafoer.
    Ja, det stemmer at ‘stor PSU’ også vart oppgradert, og fekk 2 ekstra trafoer i samband med introduksjonen av MI 23.5A. 😊
    Galvanisk skille?

    Men det er tilbakekompatibelt, så ein kan jo også oppgradere MI 23.5 med den PSU’en. 😊

    Mvh Arild 😊
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn