Mala Audio på Vestlandsturné!

Kommentarer

MalaAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
15.07.2014
Innlegg
1.882
Antall liker
2.522
Sted
Asker
Torget vurderinger
5
Hvor og når i Bergen da? Altså tidspunkt😁
Hei!

Se her:
https://www.facebook.com/events/122...a\":{\"invite_link_id\":1356482501727827}}]"}

Eller her:
Lørdag 20. april besøker Mala Audio Kyrkje Krinsen Bedehus i Åsane.
Det blir demonstrasjon fra kl 10-15. Vi vil ha med flere spennende oppsett på turen, og det vil være mulig å oppleve høyttalere og elektronikk fra blant annet: Børresen, Aavik, Axxess og Marten.
Vi har noe kapasitet til hjemmebesøk på turen, ta kontakt for nærmere avtale:
post@malaaudio.no
 

chaggy

Medlem
Ble medlem
26.08.2019
Innlegg
19
Antall liker
26
Sted
Bergen
Kjempe!!!
Vi blir 3-4 stk som stiller uansett.
Var sist dere var i Bergen og.
Skikkelig kult dere kommer tilbake
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.867
Antall liker
36.287
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
hyggelig at det skjer noe i stavanger regionen, er dødt ellers her, velkommen skal dere være:)
Sååå dødt er det ikke, en må ta litt initiativ selv også. Er på treff hos folk 2-3 ganger i måneden jeg.
 

Pug309gti

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.04.2016
Innlegg
1.720
Antall liker
903
Sted
Stavanger. Innflytter til Norges svar: Twin Peaks
Torget vurderinger
8
nå tenker jeg med tanke på hifibutikker, var tidligere 3 butikker i stavanger, 2 av dem gikk konk, ellers er det vel nå kun hifi klubben og sounddarden, men disse ligger utenfor stavanger og så Avarer i sandnes, eneste nær butikk for min del er Moet audio. Takknemlig for det:) Ikke alle som bor ute på forus..
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.867
Antall liker
36.287
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
nå tenker jeg med tanke på hifibutikker, var tidligere 3 butikker i stavanger, 2 av dem gikk konk, ellers er det vel nå kun hifi klubben og sounddarden, men disse ligger utenfor stavanger og så Avarer i sandnes, eneste nær butikk for min del er Moet audio. Takknemlig for det:) Ikke alle som bor ute på forus..
Det var flere når jeg flyttet hit. Husker fire (muligens fem) i sentrum og en på Gausel.
Men med gåavstand både til Soundgarden og klubben så er det greit, satser på at Moet flytter til Forus også en gang 🤣
 

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.522
Link til alle artikler
1054
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Førslippfest med Airbag 11.6 - Kom å hør den nye plata🎶

Førslippfest med Airbag 11.6 - Kom å hør den nye plata🎶

  • 0
Airbag har en fast besetning bestående av Bjørn Riis, elektrisk gitar og vokal, Asle Tostrup, lead vokal og akustisk gitar, Henrik Fossum, trommer Airbag slipper en ny skive om få dager (14/6)...
Fortsett
Bransjenyheter
Esoteric F-02 nå i demo!

Esoteric F-02 nå i demo!

  • 2
F-02 er en av de største integrerte forsterkerne fra Esoteric! Med sine nesten 40kg og egen PSU til forforsterkeren er dette en skikkelig high-end integrert forsterker. Nå klar for demonstrasjon...
Fortsett
Bransjenyheter
I kveld starter After München hos Mala Audio!

I kveld starter After München hos Mala Audio!

  • 0
Noen få plasser igjen i til i kveld - Meld deg på 🍺🎶 Påmelding mads@malaaudio.no Vi inviterer til After München i vår forretning i Asker. fredag og lørdag, den 24.-25. mai. Denne helgen vil vi...
Fortsett
Bransjenyheter
MANGE NYE PRODUKTER I VÅR BRUKTAVDELING!

MANGE NYE PRODUKTER I VÅR BRUKTAVDELING!

  • 0
Brukt hi-fi er et godt alternativ. Vi har et stort og variert utvalg i vår bruktavdeling. Her kan du gjøre virkelig gode kjøp! Vi får stadig inn både nyere og litt eldre utstyr...
Fortsett
Bransjenyheter
Esoteric F-02 kommer til After München!

Esoteric F-02 kommer til After München!

  • 0
F-02 er en av de største integrerte forsterkerne fra Esoteric! Med sine nesten 40kg og egen PSU til RIAA-trinnet er dette en skikkelig high-end integrert forsterker. Hør den under After München...
Fortsett
Bransjenyheter
Dette har Audio Group Denmark med til After München 24.-25. mai!

Dette har Audio Group Denmark med til After München 24.-25. mai!

  • 0
Vi inviterer til After München i vår forretning i Asker. fredag og lørdag, den 24.-25. mai. Denne helgen vil vi presentere flere av nyhetene fra München messen.
Fortsett
Topp Bunn