Diverse Du dør, hva så ??

ELJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.09.2008
Innlegg
1.157
Antall liker
1.936
Sted
Harstad
Torget vurderinger
23
En nyttig tråd dette. Noe jeg har tenkt på av og til. Nå har jeg ikke all verdens platesamlig men noe er der samt mange godbiter. Hadde hatet om det havnet i klørne på en hai. Og resten av utstyret/pickuper har jo en ok verdi.
Får svigerbror opp på besøk i forbindelse med en konfirmasjon vi skal ha. Skal snakke med han om dette. Han har en voldsom samling vinyl med mye snadder og kostbare album/bokser. Vi har begge logget det meste inn på Discogs.
Jeg foreslår til han at han hjelper meg(som bor alene med barna) eller jeg hjelper han, avhengig av hvem som forlater først.
Eller kanskje rett og slett lage en avtale med Hifi og vinyl :D
 
Ble medlem
29.04.2024
Innlegg
22
Antall liker
74
Sted
Polen
Morsom trådtittel. Uklart om den skal tolkes som «Du dør – hva skjer så?» eller «Du dør – samma det vel?!»
 

Deng1

Hi-Fi interessert
Ble medlem
27.04.2024
Innlegg
58
Antall liker
107
Sted
VestBredden
Dau er dau, og som dem sa i Toy Story... To Infinity and Beyond !!! :LOL:

Men det handler om nære relasjoner faktisk vet hva ting er verdt, og evnt til hvem dem går for og finne ut verdi.
Har man fysiske venner i nærheten som dem også kjenner til.. eller har man kun bekjente på nett?

Discogs er kjekt sånn sett, når det kommer til samlinger eller enkeltplater som har en bra verdi.

100 LP, bør ikke hvere verdt en dritt.... men det kan også være en liten formue!!
 
  • Liker
Reaksjoner: ELJ
Topp Bunn