Utviklingstråd: Placebo Infused PowerCable [HFS Edition]

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Kjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2010
    Innlegg
    2.817
    Antall liker
    725
    Sted
    Norway
    Torget vurderinger
    2
    Målet var å lage en tråd for å lufte hva som gjør at mange blir nysgjerrig på en kabel, uavhengig av om effekten kommer av det tekniske, oppbygging, materialer, godfølelses eller eierglede. Derfor skulle det ikke være behov for å fronte egne syn med å rakke ned på andre slik man har for vane å gjøre i det meste av tråder som har med kabler å gjøre. Jeg trodde for vel om mine medforumsdebattanter, så det må jeg bare ta på min kappe :)
    Vi er alle enig om at markedsføring har trigger effekt. Flotte bilder og tester i Absolute sound og Stereophile samt salgsaparat i verdensklasse og pen innpakning skaper forventning. Men i min verden har jeg svart vanlig kabel som refferanse og opplevd at "placeboinjiserte strømkabler" også kan ødelegge lyden....totalt.
    Hvis man legger kobberledninger i et plastrør og heller sand oppi, tetter igjenn og setter på plugger i begge ender og kaller det for vibrasjonsdemping sier prisen er 2000 euro, men selges nå for introduksjon 1000 Euro. Løp og kjøp! Ville du kjøpt?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn