Highway to HiFi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Ken-Nor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Innlegg
    1.104
    Antall liker
    4.678
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Grattis! Mye som skjer hos deg for tiden 😊
    Ja, har vært mye nå. Men, blir vel litt sånn når man flytter til nytt hus. Må bo seg inn litt og finne ut av hva som passer inn i nytt rom osv. Tror ikke det blir så mye mer inn nå på en stund, men skal jobbe videre med rom og akustikk, også kommer det nok en ny benk/rack etterhvert. Har lyst på noe ala det du har.
     

    Ken-Nor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Innlegg
    1.104
    Antall liker
    4.678
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer med Atlante 5.👍
    De har jeg hørt flere ganger de par siste åra, og forstår godt at folk kjøper seg slike.

    Vil tro de håndterer ulik musikk litt bedre enn Ø. (?)
    At de spiller bra på det meste de får servert. Eller hva kan du si om dette?
    Det er sant det du sier der. Det er noe med A5’ene som bare fungerer. Fra første gang jeg kobla de opp her så har de bare spilt alt bra. Ø’ene er mer frampå, raskere og klarere så de er egentlig bedre på rolig musikk, kvinnevokal og sånne ting i mine ører da, og det er derfor at samboeren min er så glad i de. Ho synes A5’ene blir litt for mørke og man får liksom ikke fram helt den samme klarheten og "realismen" i vokalen. Men, på litt sånn grumsete metall, Pønk og rock som jeg spiller mye av, så blir de rett og slett litt slitsomme for meg i lengden. Fikk de aldri helt til å passe inn i rommet. Men, så må det også sies da at de fikk en helt annen karakter når vi kobla opp rørforsterkeren på de, så handler vel mye om matching, rom, akustikk, type musikk og hva man selv liker. Ø’ene er utvilsomt en veldig god høyttaler, men A5ene passer enda bedre til meg akkurat sånn som det er nå:)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn